Visita al Museu de les Matemàtiques

Benvolgudes famílies,

El dijous 14 d’octubre els alumnes de sisè vam fer una sortida al Museu de les Matemàtiques situat a Cornellà.

Abans d’entrar al museu vam esmorzar al parc de Can Mercader. La visita al museu constava de tres sales amb diferents activitats relacionades amb les matemàtiques: Una primera sala dedicada a la geometria, a la següent vam poder experimentar amb els diferents efectes dels miralls i per últim a l’últim sala vam trobar trencaclosques, jocs numèrics i de càlculs.

Un cop acabada la visita al museu vam tornar a sortir al parc per fer una gimcana. Vam haver d’orientar-nos per tot el parc resolent misteris matemàtics. Al final les pistes ens van portar a crear una frase per poder obrir un tresor. Ens van regalar algun dels jocs que vam veure al museu!

Abans de marxar cap a casa vam dinar i jugar al mateix parc, ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu en la imatge de sota per veure les fotos del dia de la sortida.

Alumnes de 6è