UNA AVENTURA AMB ALTURA

Tot i que  el bon temps no ens ha acompanyat, hem fet el cim del Montcau

El passat dimarts 18 de maig, els nens i les nenes de 6è vam anar al Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i l’Obac, situat molt a prop de Terrassa. Ens vam vestir com uns bons esportistes i, amb l’ajuda dels nostres guies, vam aconseguir pujar al cim del Montcau amb una alçada de 1056 m.

L’excursió va ser aproximadament de dues hores, i tot i que vam patir una mica amb el temps que feia (plugim, vent i fred), vam arribar  a la part més alta del pic. Des d’allà, semblava que estiguéssim dins dels núvols perquè no es podia veure res del paisatge que ens envoltava.

A més de fer la pujada fins el cim, els nostres guies ens van explicar moltes coses del Parc Natural com com de gran és  la seva zona, de quin tipus de roca estava format el terreny, quina vegetació i quins animals podíem trobar,… Una de les coses més curioses que vam poder observar eren unes coves verticals, els avencs, que tenien uns 16 m de profunditat  i vivien centenars de  ratpenats.

La sortida va ser  cansada però ens va encantar!!

Us deixem unes fotos de la nostra excursió.