Telenotícies.

Els nens i nenes de sisè hem preparat un telenotícies amb notícies que hem creat.

Aquest projecte el vam començar a fer a les vacances d’estiu, redactant notícies que estaven passant al nostre voltant. A l’arribar a l’escola vam repassar les característiques de la notícia per poder millorar-les i penjar-les al “classroom” per què ens les corregeixin. Un cop fet això, el següent que vam fer va ser començar a preparar el telenotícies amb els grups de taula. Per aconseguir-ho vam ajuntar totes les notícies del grup per transformar-les fent un guió per organitzar els passos i les notícies. Finalment vam assajar conjuntament per poder gravar el telenotícies.

Generalment l’activitat ens ha agradat perquè ha sigut divertida perquè hem treballat cooperativament i això ens permet compartir idees i aprendre més que quan ho fem només individualment.

Esperem que us agradin molt els nostres telenotícies i fins aviat!

Els i les alumnes de sisè.