LES FLORS DECORATIVES DE 6è

A partir d’una expressió escrita de castellà, les i els alumnes de 6è hem fet flors de paper decoratives.

Tots nosaltres durant vàries sessions de plàstica, hem fet flors de paper. Tot va començar un  dimarts per la tarda, a l’hora de castellà, quan l’Andreu i la Xènia ens van proposar fer un text instructiu a partir d’un vídeo sense veu, d’una persona fent una flor de paper per decorar. Com ens va agradar molt  aquesta manualitat, vam proposar fer-la a l’hora de plàstica. I així ho vam fer!

Nosaltres ens pensàvem que aquesta manualitat era molt senzilla però, va ser  més complicada del que semblava. Així que cadascú de nosaltres ho va fer al seu  gust i estil.

Voleu veure com hem fet les nostres obres d’art?. Doncs cliqueu a la imatge  i esperem que us agradi tant com a nosaltres.

Escrit per les i els alumnes de 6è