Dissecció a l’aula de ciències

Fa uns dies, els alumnes de 6è vam anar a l’aula de ciències a fer un experiment amb uns pulmons i cor de xai. Per fer-lo va venir l’Anna a donar-nos un cop de mà, vam seguir un guió que ens orientava per on havíem d’obrir els òrgans i també, responíem preguntes relacionades amb l’experiment. Per exemple: bufar amb una canyeta des de la tràquea, dins els pulmons, per observar com s’omplien d’aire.

Al principi ens va sobtar una mica perquè mai havíem fet un experiment així, però després ho vam gaudir molt i ens va semblar molt interessant i divertit.

Alumnes de 6è

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!

Disección - Wikipedia, la enciclopedia libre