Coneixem el Coll d’Estenalles!

El passat dimecres 11 de maig, els alumnes de 6è vam anar d’excursió al Coll d’Estenalles, situat al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, un parc tan gran que forma part de 3 comarques!

Acompanyats d’uns guies molt simpàtics, vam aconseguir pujar a peu a un dels cims del massís: el cim del Montcau, amb una altitud de 1056 m. Pujar no se’ns va fer gaire pesat, tot i que el tram final, degut a la seva pronunciada pendent, va ser el més cansat. A més, vam tenir la sort que el temps ens va acompanyar i, en arribar a dalt, vam poder gaudir d’unes vistes espectaculars.

Aquesta excursió ens ha servit per aprendre moltes coses, com per exemple, la constant transformació del paisatge, els diferents tipus de relleu i vegetació de la zona…  però sens dubte, l’aprenentatge més gran que hem fet ha sigut adornar-nos de la importància de protegir els nostres parcs, ja que són espais que formen part del patrimoni natural i cultural que ens envolta.

Ens ha encantat aquesta sortida, sens dubte, repetiríem!

Si voleu veure les fotos que vam fer, cliqueu la següent imatge:

Alumnes de 6è