A sisè rebem portàtils nous!

Hola famílies,

Us volem enunciar que ja han arribat els nostres ordinadors nous. Només els podem utilitzar a l’horari de l’aula. Cadascú té el seu ordinador personalitzat. A partir d’ara ens facilitarà a l’hora de treballar perquè si les altres classes han de fer servir ordinadors utilitzaran els de l’escola i nosaltres els nostres.

Estem molt emocionats perquè som els primers d’aquesta escola en poder tenir el nostre propi ordinador. Cuidarem molt els ordinadors perquè passaran a les següents generacions de nens i nenes.

Les i els alumnes de sisè

Si voleu veure algunes imatges dels portàtils, feu clic a la imatge

Guía para comprar el portátil que necesitas | Escaparate | EL PAÍS