SORTIDA AL RIU 5è!

El passat 23 i 24 de març els alumnes de 5èA i de 5èB vam fer una excursió pel riu Llobregat. La vam fer per separat per mantenir la seguretat dels grups bombolla i en horari d’Educació Física. La veritat que estàvem molt il·lusionats amb aquesta sortida, ja que malauradament feia molt de temps que no podíem fer-ne cap.

Com a bons aventurers, uns dies abans vam fer un estudi de camp on vam investigar quin recorregut faríem, quants quilòmetres caminaríem, com seria el paisatge de la zona, quins municipis veuríem… i més tard, durant la sortida, vam poder confirmar les nostres prediccions i afegir-ne informació nova. Vam aprendre molt i, a més, no se’ns va fer pas cansat, sinó tot el contrari!

En definitiva, va ser molt divertit i ens va agradar molt connectar la natura amb l’esport. Esperem fer alguna altra sortida semblant més endavant! 🙂

Clica la imatge següent per veure les fotos:

Els i les alumnes de 5è.