TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA A 4t

El dimarts 8 de febrer de 2022, els alumnes de 4t de l’escola van assistir al gimnàs per fer un taller de percussió musical africana.

La sessió va començar amb l’explicació de tots els instruments. El músic encarregat del taller va cantar una cançó africana que parlava de la història d’una nena que vivia en una tribu, parlava del respecte cap els animals i la natura. A continuació va triar a tres alumnes del grup que tenien nocions musicals, tocaven o havien tocat algun instrument i els va fer tocar un tambor gran i allargat.

Després tots els alumnes van agafar un djembé i van tocar junts una cançó. Va ser una activitat molt divertida on van fer cançons, jocs de ritmes, picar i tocar ràpid/lent el djembé.

Fins aquí la nostra notícia, esperem que aquest taller es torni a repetir.