SORTIDA AL MUSEU DEL DISSENY 4tA

El dimarts 18 de gener  de 2.022 els nens i nenes de 4t A i 4t B vam visitar el museu de disseny de Barcelona, situat al costat de la Torre Agbar.

L’autobús ens va recollir a la porta de l’escola i en menys de mitja hora ja hi érem al museu.

Primer vam esmorzar i de seguida van entrar a aquell edifici tan bonic.

Acompanyats d’ unes monitores molt simpàtiques, vam visitar diferents exposicions del museu. A la primera exposició vam veure dissenys molt moderns i els haviem de trobar i explicar per a què servien a través de jocs.

Després vam visitar altres exposicions del museu com :

els vestits a través de la història , joies, mobles, ceràmica…. tot molt bonic.

Allí vam fer un taller per grups on havíem d’inventar amb material reciclat diferents objectes que ajudessin a les persones a viure millor.

Al acabar vam anar a un parc enorme a dinar i jugar una bona estona.

Ens va agradar molt i va ser un dia molt divertit !

Alumnes de 4t A