Coneixem el ritme africà!

Bona tarda famílies,

El passat divendres 3 de febrer, les i els alumnes de 4t vam anar a Sabadell, a realitzar un taller de percussió africana. Hem anat a un centre cívic i hem dibuixat un paisatge. Després hem fet el taller de percussió africana amb el David. Vam conèixer molts instruments de l’Àfrica de l’oest. Per exemple, el Djembe, que és un instrument fet de pell i que s’assembla a un tambor. També hem tocat diferents instruments i, finalment, hem tocat una cançó tots junts.

Quan vam sortir, vam anar a un parc molt gran, on vam menjar i jugar amb diferents materials.

Ens ho vam passar molt bé!

Alumnes de 4t

Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotos!

Djembé - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure