EL CARNAVAL HA ARRIBAR A 2n!

El 18 de febrer va arribar el carnestoltes a l’escola, el vam rebre al pati i allà ens va donar les consignes. El dilluns ens va dir que haviem de portar pijama, el dimarts vam venir amb roba esportiva, el dimecres semblavem pollets perquè tots anàvem de color groc, el dijous portàvem pentinats diferents i tots estàvem molt divertits i el divendres amb la nostra disfressa. El divendres va ser un dia molt divertit perquè vam fer el ball de Mèxic i de la Índia, i vam veure balls de molts països.  Per la tarda vam fer una festa al pati. vam ballar la conga!

Va ser una setmana molt divertida! Fins el proper any Carnestoltes!

Redacta pels alumnes de 2n

ARRIBADA DEL CARNESTOLTES

Dibujo de Niño de carnaval pintado por en Dibujos.net el día 22-03-16 a las  05:47:47. Imprime, pinta o colorea tus propios dibujos!

CONSIGNES

Carnaval Vectores Libres de Derechos - iStock

DIA DE CARNAVAL

💠 Dibujos para colorear Carnaval - Dibujosparacolorear.eu