PREINSCRIPCIONS 2020-2021

Ja hi ha dates de preinscripció escolar d’educació infantil, educació primària i educació secundària (ESO).

La nostra oferta de places vacants pel curs vinent la podeu consultar clicant aquí.

La nostra escola està adscrita a l’Institut Montserrat Roig i El Palau

La preinscripció es podrà fer del 13 al 22 de maig del 2020:

• Un cop feta la preincripcio telemàtica, haureu de trametre el resguard de la sol·licitud, juntament amb tota la documentació (pot estar escanejada o també serveix una fotografia), al correu oficial del centre que trieu en 1ª opció, en el nostre cas l’adreça de correu electrònic és a8060848@xtec.cat.
  • Un cop rebem la vostra sol·licitud us respondrem confirmant-vos que l’hem rebuda correctament.

Aquelles famílies que no ho puguin fer de forma telemàtica podran fer la preinscripció escolar de forma presencial del 19 al 22 de maig de 2020 demanant cita prèvia . Per demanar cita prèvia clique aquí.

Horari d’atenció  a les famílies

• dimarts 19  i divendre 22  de maig de 9’30h. a 13h.
  • dimecres 20 i dijous 21 de maig de 9’30h. a 13h. i de 15h. a 16’30h.

Si demaneu la nostra escola com a primera opció també podeu demanar cita prèvia trucant per telèfon al 667367983 (9h-15h), o contactant per correu electrònic a8060848@xtec.cat.

Trobareu tota la informació del procés de preinscripció i matriculació a Estudiar a Catalunya.

Aspectes a tenir en compte a l’hora de fer la preinscripció:

Si necessiteu aclarir dubtes podeu enviar un email al correu de l’escola o intentarem ajudar-vos. (a8060848@xtec.cat).