1. Eva

Bona tarda,

Em dic Eva Caro i aquest any al setembre serà el primer any d’escola del meu nen. Volia sapiguer si sería possible concertar una visita a l’escola per tal d’anar coneixent totes les opcions disponibles.

Quedo a l’espera de la vostra resposta.

Gràcies,

Salutacions

1. Maite Griñan Arqués Autor de l'article

Bon dia,
      Les escoles sempre fem portes obertes perquè les famílies puguin veure i conèixer les escoles.
      Les dates encara les estem decidint, però sempre en fem unes a les 17h. i l’altre dins de l’horari lectiu dels infants.
      Esperat que es publiquin les dates i si després no pots venir ens truques i concertem un dia.
      Salutacions
      Maite Griñán