Portes obertes curs 2022-2023

Estimades famílies,

Un any més obrim l’escola perquè ens visiteu!!!

A conseqüència de la situació epidemiològica actual i per tal garantir la seguretat de tots i totes, les jornades de portes obertes es realitzaran de forma presencial amb visites guiades de grups de 10 persones.

Si vols visitar la nostra escola demana cita prèvia (clica la imatge o a la direcció):

• Una cita correspon a una persona, per tant, si voleu venir acompanyats heu de demanar més d’una cita.
      • Màxim dues persones per família, recomanem venir sense l’infant.