JOAN TURU VISITA L’ESCOLA

Joan Turu va venir a visitar l’escola durant dos dies. Per ensenyar-nos què és un il·lustrador i com ser-ho.

El passat dijous 26 de setembre i el 3 d’octubre va venir Joan Turu a la nostra escola.

Va venir per explicar-nos el seu treball i per fer un mural amb un missatge de tolerància a un mur del pati de la nostra escola. Ell és un il·lustrador que fa dibuixos molt alegres i colorits.

El primer dia pel matí ens va ensenyar el seu treball i vam fer dibuixos per veure la nostra creativitat, després del pati ja vam fer els esborranys.

El segon dia vam començar a pintar i per la tarda ja estava acabat.

Ha quedat molt bonic i amb un missatge molt emotiu!

“En aquesta escola totes les peces encaixen”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *