BEQUES MENJADOR CURS 22-23

Benvolgudes famílies,
S’han publicat les Bases d’Ajuts individuals de Menjador escolar 2022-2023 del Consell Comarcal.

Podran sol·licitar l’ajut els pares, mares, tutors legals o persona encarregada de la guarda i protecció de l’alumnat d’ensenyament obligatori i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics per al curs 2022-2023 de la comarca del Baix Llobregat.

El termini és del 2 de maig al 16 de maig de 2022 de manera telemàtica des de la  pàgina web  Convocatòria ajuts menjador:2022-2023

Adjuntem els documents on podreu trobar tota la informació necessària per poder tramitar l’ajut.
Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu en posar-vos en contacte amb l’escola.
Atentament,