Ja ha arribat el Rei Carnestoltes a Cicle Inicial

El divendres 14 vam tenir una visita molt esperada. Ens va venir a visitar el rei de la gresca i la disbauxa, ni més ni menys que el Rei Carnestoltes.

Ens van avisar que ens esperava després del pati a la sala de psico de l’escola. I així va ser, després d’acabar el pati ens vam anar tots els nens i nens de  primer i de segon a rebre’l com s’ho  mereix.

Ens vam posar els antifaços que havíem fet per l’ocasió i vam anar a escoltar el pregó que tenia preparat.

Quan vam arribar ,quatre nens i nenes de sisè , ens van llegir les consignes que el Rei Carnestoltes ens havia preparat. Eren molt divertides, dilluns amb pijama, bata i peluix, el dimarts amb la cara pintada, el dimecres amb la roba del revés, i el dijous amb un pentinat divertit o el cabell de colors , i el divendres amb la nostra disfressa preferida.

Serà una setmana molt boja.

VISCA EL CARNESTOLTES.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *