EL SUPERMERCAT BARCÀRTIC OBRE LES SEVES PORTES !!!

El supermercat Barcàrtic s’incopora a les activitats que es porten a terme a segon de primària de l’escola. Fa dies que els i les alumnes vam estar treballant i formar-nos per poder crear un supermercat que ens permetés aprendre moltes coses de manera més divertida possible.

Així abans d’obrir el súper vam demanar els productes als nostres proveidors/es (moltes gràcies a les famílies que es van implicar molt en aquest projecte portant-nos productes preparats per col.locarlos a les estanteries ). Vam haver de classificar aquest productes segons fossin menjars, begudes, productes de neteja….abans de poder organitzar les nostres prestatgeries.

A l’àrea de mates vam estar treballant les monedes. Calia que sapiguèssim quin preu tenia lo que volíem comprar, i que la persona que fes de caixera o caixer no s’equivoqués en el canvi. No era fàcil , però vam treballar molt per aconseguir-ho. A més a més els mestres no ens deixaven pagar amb tarjeta de crèdit o sigui que havíem de saber contar les monedes.

I una vegada que ja ho tenìem tot, ens faltava una cosa moooooolt important…EL NOM DEL SUPERMERCAT.

Tots els supermercats tenen un nom i un logo que tothom reconeix. Des de l’àrea de català vam estar mirant els noms i logos dels supermercats que tothom coneix i que ens trobem pel carrer : Mercadona, Carrefour, Bon Preu, Condis….

Així des de cada aula i treballant en grups de 4 vam proposar diferents noms i logos. Cada classe va decidir quin era el que més el hi agradava i vam fer una reunió conjunta entre les dues classes de segon per decidir finalment quin seria el nom que faríem servir.

A segon A va sortir el nom de SUPERMERCAT ÀRTIC mentres que a segon B va sorit el nom de SUPERMERCAT LA BARCA. Finalment els i les alumnes van decidir que en lloc de triar un nom podríem buscar un que sortís de la unió de les dues propostes. Va ser una decidió molt encertada i que ens va agradar molt.

Així va nèixer el :

SUPERMERCAT BARCÀRTIC

i  també va aparèixer el nostre logo com a unió de les propostes de les dues classes.

Així que si cliqueu al logo del SUPERMERCAT BARCÀRTIC podeu veure els primers dies de treball. Esperem que el podem gaudir molt més quan tornem al cole.