Beques Educació especial

S’ha publicat la resolució per la qual es convoquen beques per a l’alumnat amb necessitats educatives específiques “NEE-Educació especial” per al curs 2019/2020 (BOE núm. 179, 27.07.2019). Resolució per la qual es convoquen beques de caràcter general per al curs 2019/2020 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris (BOE núm. 182, 31/07/2019).

Us recordem que les sol·licituds s’han de presentar telemàticament.

En relació a aquest tema, si necessiteu ajuda no dubteu en  demanar suport al centre.

MOLT IMPORTANT

Aspectes a tenir en compte:

– La beca ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a sol·licitant (no amb el nom del pare, mare o tutor legal) i que constin tots els membres de la unitat familiar.
– El correu electrònic de contacte que s’indiqui a la beca ha d’estar actiu i ser revisat periòdicament.
– L’alumne/a ha de ser titular del compte bancari on vulgui cobrar la beca, excepte en el cas de les beques NEE en que el centre pot ser autoritzat a cobrar-la.

En aquest enllaç s’indiquen els passos a seguir:

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu