PRÉSTEC I BIBLIOPATI (curs 2023-2024)

Aquest curs, com ja sabeu, hem iniciat el préstec a l’escola (comunitat de grans) a les estones de bibliopati (dimarts i dijous).

Has estat un gran èxit!!! Sempre hi ha una gran participació i moltes ganes de gaudir d’aquest espai. S’han fet més de 80 carnets i portem una gran llista de préstecs entre els nostres alumnes de la comunitat de grans.

A més a més, els nostres lectors també tenen ganes d’innovar, creant noves propostes i activitats: creació i difusió de la seva pròpia revista (“3 voces”), organització de tallers (origami, dibuix…), elaboració de cartells informatius, etc.

I ÉS QUE… ENTRE LES PÀGINES DELS LLIBRES SEMPRE VAN NAIXENT NOVES IDEES!