Segon Cicle: Proposta setmanal de l’1 al 5 de juny

Estimades famílies,

Us informem de les activitats a realitzar la setmana de l’1 al 5 de juny.

Les activitats que cal que faci tothom aquesta setmana són:

• Dins/Fora: Els hàbits saludables: Estem acabant el curs i sempre va bé reflexionar sobre els nostres hàbits saludables; Estic en forma? Descanso i dormo les hores que em fan falta? Tinc en compte la meva alimentació? Sóc conscient i porto un estil de vida saludable? He de millorar en algun aspecte? En aquesta activitat coneixereu quins hàbits teniu i quins podeu millorar. Dins_Fora_ ELS HÀBITS SALUDABLES
  • Tertúlia literària: prepareu un petit comentari dels llibres que esteu llegint.

I d’aquestes quatre propostes n’haureu de triar dues. Recomanem als nois i noies de sisè fer-les totes:

1. Els fantàstics llibres voladors. Et proposem visionar un curtmetratge d’animació en el que podràs reflexionar sobre el perquè llegir.
  2. Comarques/regions sanitàries. Fins ara quan miràvem un mapa de Catalunya sovint el veiem dividit en comarques. Darrerament el veiem dividit en regions sanitàries. En aquesta activitat podem comparar aquests mapes i conèixer una mica més el nostre país.
  3. Desconfinament: canvi de fase?. Sentim molt a parlar de les regions sanitàries, de fet són la clau per decidir quin territori es desconfina i quin no. Amb aquesta activitat podràs pensar quins són els motius que fan que no tothom es desconfini en el mateix moment.
  4. Descrivim un lloc en anglès. Recordeu que a l’escola vam aprendre a descriure les persones en anglès? Ara us proposem descriure un lloc.
  5. Cinema en curs: continuem amb la feina que estem fent.

Els fantàstics llibres voladors

Comarques_Regions sanitàries

Desconfinament, canvi de fase

Describing a place

Recordar-vos també que quan feu una activitat ja la podeu enviar a l’adreça e-mail:  segoncicleriera@gmail.com. Envieu-les una per una, no cal esperar a tenir-les totes fetes. També recordeu posar el nom de l’alumne i el nivell (4t, 5è o 6è) a l’assumpte i el nom de la proposta.

PEL QUE FA A LES CONFERÈNCIES:

Aquesta setmana en tenim tres:

• Martina Juhé (6è): Freddie Mercury i Queen. Dimarts, 2 de juny a les 16:00h
  • Noè Molero (6è): El periodismo. Dijous, 4 de juny a les 16:00h
  • Mario Roche (5è): El Camino de Santiago. Dijous, 4 de juny a les 16:00h
  • Xènia Companys (6è): El bullying. Divendres, 5 de juny a les 10:00h

Via APP us passarem les dades i normes d’accés.

Gràcies i endavant amb la feina!!!

Equip docent de Segon Cicle Riera de Ribes