Propostes Segon Cicle: setmana del 4 al 8 de maig

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos de les tasques a fer la setmana del 4 al 8 de maig.

INTRODUÏM UNA NOVETAT: PRIMERA CONFERÈNCIA VIRTUAL

Aquesta setmana la vostra companya Marta Massó de 5è farà la seva conferència i tothom està convidat. Només heu de posar la ID de la reunió per entrar.

Aquesta conferència serà la primera que fem de manera virtual, tot un repte! Si funciona, que segur que sí! des d’ara i fins a final de curs, podeu pactar amb el vostre mestre/a referent dia i hora per a fer la vostra pròpia conferència.

Via APP us passarem les dades d’accés i les normes de funcionament.

PEL QUE FA A LES PROPOSTES:

Com ja és habitual teniu dues tasques que fa tot l’alumnat:

1. Tertúlia literaria: prepareu el comentari d’algun llibre que esteu llegint per compartir la setmana de l’11 de maig
  2. Dins/Fora: aquesta setmana ens toca relaxar-nos, i serà de la millor manera possible, fent una petita introducció al Ioga i a la meditació. És una activitat que ens permet sentir-nos millor amb nosaltres mateixos, millorant la nostra musculatura i equilibrant les nostres emocions. També ens ajuda a ser més conscients de la nostra respiració, la relaxació i la concentració. Us animeu? Doncs, cliqueu sobre del següent enllaç!

Dins_Fora_ Ioga

A continuació teniu les quatre propostes. Trieu-ne dues i envieu-lesRecomanem als nois i noies de sisè fer-les totes quatre:

1. Quin és el teu Km? Et proposem que esbrinis com fas les teves passejades ara que ja pots sortir. Prepara’t per mostrar com pots mesurar el teu carrer. També podràs comprovar com et pots moure a un km a la rodona d’on vius, i quines diferents rutes i recorreguts s’hi poden fer.
  2. Els robots de Mart. En aquesta proposta podràs fer hipòtesis sobre com és aquest planeta, per què no hi hem anant encara les persones, per què hi han enviat robots, com són aquests robots, què hi fan…. El professor Joan A. Català ens mostrarà la investigació actualitzada al respecte d’aquesta aventura de les persones volent anar a Mart.
  3. Cuinem. Ara podràs mostrar aquestes bones maneres que tens de cuiner. T’animem publicar una de les receptes que has cuinat, de ben segur, aquests dies a casa.
  4. Art a casa. Aquests dies molts museus ens han obert les portes virtualment i hi poden entrar per a gaudir de les obres d’art que hi exposen. Us proposem que feu algunes d’aquestes visites. Després us oferim dues possibilitats, a triar-ne una, de manera que vosaltres també sentiu que sou uns grans artistes creant la vostra pròpia obra d’art.
  5. Proposta CINEMA EN CURS: només per l’alumnat que fa aquest projecte anual

Abans de triar les activitats que voleu fer, ens agradaria que penséssiu i féssiu un balanç de totes les propostes que heu fet fins ara per a poder aconseguir un equilibri i no deixar de costat cap de les matèries que es treballen a partir de les activitats proposades.

Una vegada les tingueu clares, heu de clicar sobre els següents enllaços per a accedir al document on estan explicades de manera específica i individual.

Quin és el teu km?

Els robots de Mart

Cuinem

Art a casa

Cinema en curs (Setmana 4 de maig)

INFORMACIÓ IMPORTANT PER LES FAMÍLIES:

Benvolgudes famílies, també us oferim una autorització sobre els drets d’imatge i la propietat intel·lectual dels treballs dels vostres fills.
És molt important que ens la feu arribar perquè, a pesar que tenim les autoritzacions d’inici de curs, necessitem una especial per a aquest període excepcional de COVID-19.
El document que us facilitem és editable. És a dir, ho podeu emplenar i signar sense la necessitat d’imprimir-ho.
Una vegada ho signeu, ho heu d’adjuntar en un mail posant en l’assumpte:
Autorització/nom de l’alumne/4t, 5è o 6è

Autorització_Drets_Imatge

Per últim, recordeu que quan feu una activitat ja la podeu enviar a l’e-mail:  segoncicleriera@gmail.com Millor fer-ho una per una i no esperar a tenir-les totes fetes. També recordeu posar el nom de l’alumne i el nivell (4t, 5è o 6è) a l’assumpte i una d’aquestes etiquetes:

• Dins/fora
  • Grup lector
  • Proposta triada: títol de la proposta
  • Proposta personal (la que el teu mestre t’ha proposat per a tu a les trucades individuals o en els correus personals): nom de la proposta i nom del mestre

Gràcies i endavant amb la feina!!!

Equip docent de Segon Cicle Riera de Ribes