Pla d’Obertura de setembre (Provisional)

A continuació trobareu els documents referents al Pla d’Obertura de setembre.

Aquest document és el Pla d’Organització Bàsic i Provisional de l’Escola Riera de Ribes elaborat per l’equip directiu a partir de les aportacions del Claustre i altres estaments i, aprovat per Consell Escolar el dimarts 21 de juliol de 2020. Conté aspectes organitzatius i pedagògics pel curs 2020-2021 en la situació actual de pandèmia.

El pla definitiu que es conclourà la primera setmana de setembre, serà un element clau de la Programació General Anual (PGA) del curs 2020-2021, incorporant els horaris definitius i alguns altres aspectes més concrets.

RIERA PLA D’OBERTURA SETEMBRE __PROVISIONAL juliol 2020

PROTOCOL INTERN empresa neteja LA BRUIXA _ CORONAVIRUS