Qui és l’Elis? A 5è A!

A l’escola es continua treballant i fomentant la coeducació. Per això s’ha realitzat l’activitat proposada per l’oficina d’igualtat del Consell Comarcal de La Segarra “Qui és l’Elis?”. Aquesta activitat consisteix en una figura sense gènere i els seus complements per a vestir-la. Cada alumne ha creat el/la seu/va propia/a Elis. Han escollit la roba que volien que dugués i així com altres elements com pilota, raqueta, etc.  També han definit quin aspecte tenia escollint uns cabells, ulls, etc. L’essència de l’activitat era no caure en els estereotips de gènere i poder crear un/a Elis que per exemple fos una nena de cabells curts que jugués al futbol o un nen de cabells llargs vestit de color rosa. Inconscientment cada alumne/a en la creació de l’Elis hi ha posat detalls propis que l’identifiquen, en les descripcions s’hi han pogut veure complexes, pors o frustracions. Ens ha servit també per a treballar l’autoestima. A més aquesta activitat ha servit per treballar la descripció a nivell escrit i oral. La veritat que han estat molt motivats/des realitzant-la!

Per veure les fotos feu clic aquí!