“GOT TALENT” Cicle SUPERIOR

Aquesta setmana passada, dins l’àrea de música, hem emulat un dels concursos de talents de la tv, el “Got Talent”. Cada un dels alumnes es va preparar una actuació on demostraven les seves habilitats musicals. Havien de fer arribar la seva actuació en format mp4, així també vam fer pràctiques de Drive, Hi havia les categories de : Cant, Dansa, Instrument i Percussió Corporal. Va ser una activitat molt interessant, on molts dels alumnes ens van sorprendre amb talents que abans no havien mostrat davant el grup classe. En general, una experiència divertida, emocionant, pedagògica i sobretot, molt enriquidora i en la que els alumnes es van mostrar molt motivats. Amb ganes de la propera edició.

Us deixo les fotografies amb els guanyadors de cada aula.