Celebrem la Castanyada!

Avui tota la comunitat educativa hem celebrat la festa de la Castanyada!

Al matí, cada cicle ha fet una caminada per diferents indrets de Guissona fent diferents activitats. Els infants de P3 han fet una sortida al camp de futbol, els de P4 i P5 al Parc Fluvià. Cicle inicial ha fet una petita excursió fins la Fonteta, cicle mitjà al Pou del Gel i els de cicle superior han caminat fins a Torrefeta.

Durant la tarda tota l’escola ha sortit al pati i vestits de castanyeres i castanyers, hem ballat una cançó interpretada pels més grans de l’escola, els alumnes de 6è. Seguidament hem fet un concurs de balls molt divertit on ha participat un total de 13 grups.

HO HAN FET GENIAL!!!

Gràcies a l’AFA per coure les castanyes!

Podeu veure les fotos del dia a aquesta CARPETA.