25N: Dia internacional de la no violència envers les dones

L’Assemblea General de les Nacions Unides va designar el 25 de novembre com el Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència envers les dones.

Com cada any, des de l’Escola Ramon Estadella i Torradeflot mostrem el rebuig vers la violència que colpeja dones, infants i adolescents. Per commemorar aquest dia, hem organitzat una sèrie d’activitats amb els nostres infants amb l’objectiu de fer-los reflexionar sobre la situació actual d’aquest tema.

Algunes d’aquestes actuacions han estat: lectura d’un manifest a càrrec de l’alumnat de 6è, el treball del lema «Totes som importants», l’anàlisi de les lletres d’algunes cançons d’actualitat,… Tot seguit us passem un recull de fotografies de totes les activitats.

FEU CLIC AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS