Primeres experiències de l’alumnat de 5è

Aquest curs ha estat una mica diferent, ja que hem tornat sense mascaretes i sense fer classes per les tardes. Ara, per fi, sembla que hem tornat a la normalitat. També ens ha encantat poder entrar a l’escola lliurement.

Durant el setembre hem començat abans el curs, i hem fet un horari nou, de 9:00 a 13:00 i a la tarda podíem venir a unes activitats extres. Ara ja fem l’horari normal. Ara ja podem fer servir tot el pati, tot i que el nostre sigui la pista de futbol de sorra, també disposem de nous cartells i pissares om poder dibuixar tot el que vulguem. A més les entrades són lliures, no cal fer fileres. Només amb el que portem curs, podem dir que hem descobert i fet activitats molt interessants i divertides.

Treballem noves assignatures i hem conegut la plantilla de mestres que compartiran aquest meravellós temps amb nosaltres: l’Arantxa, el José Antonio, la Maria Antònia, la Cristina, l’Ariadna, l’Eva, l’Anna, el Miguel Ángel, la Isabel… I sobretot als nostres tutors: el Carlos i el Jesús.

Tot i això, sempre recordarem els nostres antics tutors i tutores, que tant ens han ensenyat, estimat i preparat per aquest curs, com la Susana, la Laura, la Trini i la Conchi.

Una de les millors coses que més ens han agradat és que hem augmentat la família, amb nous companys i companyes com el Derek, el Nizar, l’Edgar, l’Amir i la Khadija. També estem molt contents amb les novetats que es van produint constantment a l’escola en general: nous cartells, pissares al pati, etc.

Hem començat amb moltes ganes, tenim ordinadors nous i ja hem triat els nous delegats. Després d’una votació molt seriosa vam triar a 5è A la Lara com a delegada i la Martina com a subdelegada, mentre que a 5è B, van sortir la Djemene com a delegada i al Nadir com a subdelegat. Esperem que facin bé la seva feina.

Sembla que tornem a tenir visites de fora de l’escola, de moment ha vingut la Guàrdia Urbana de Constantí per explicar-nos la Setmana de la mobilitat sostenible i el Manel i el Samuel de la Biblioteca Municipal de Constantí a presentar-nos el taller de manga i el nou Club de lectura.

Aquest curs hem de dir que ens hem començat a posar durs amb el tema del reciclatge. Estem aprenent a respectar el medi ambient, el nostre planeta, la nostra vida. A més, alguns de nosaltres hem començat a venir a l’escola amb bicicleta!

Ha estat un inici on ens estem tornant a acostumar a la marxa de l’escola. Esperem que aquest curs tinguem l’oportunitat d’aprendre molt i posar en pràctica les normes de l’escola.