Ara i Sempre EMRB. Els pòdcasts de Cicle Superior

Estem emocionats de compartir amb vosaltres la gran experiència que hem tingut a l’escola aquesta setmana. Els nostres estudiants de 5è i 6è de primària han estat treballant de valent en un projecte molt especial: la creació de pòdcasts escolars!

Durant els últims dies, els nostres joves podcàsters han estat explorant temes interessants com les notícies de les jornades culturals, el medi ambient, la cultura i els esports. Han treballat en equips per investigar, planificar i gravar els seus propis pòdcasts sobre aquests temes.

Avui, estem emocionats de compartir els resultats del seu treball amb tots vosaltres. Hem creat un lloc web especial on podeu escoltar tots els pòdcasts que els nostres alumnes han creat. Només cal fer clic en el següent enllaç per accedir-hi: Fem un pòdcast.

Estem molt orgullosos dels nostres estudiants i de tot el seu treball durant aquest projecte. Ja que ho han creat tot des de zero, començant pel nom i el logo del pòdcast fins a les entrades i els àudios. Esperem que gaudeixin escoltant Ara i Sempre EMRB tant com nosaltres ho hem fet creant-los!

No dubteu a compartir aquesta entrada amb amics i familiars perquè puguin gaudir també de la feina feta. Gràcies per fer costat al talent i la creativitat dels nostres estudiants!