#ColòniesRB24 FOTOGRAFIES I VÍDEOS

Benvolgudes famílies,

A partir d’avui es començaran a penjar automàticament les fotografies i vídeos de les colònies. Recordeu que és imprescindible entrar amb el correu electrònic de l’escola dels vostres fills i filles (@escolaramonbergada.cat) per poder veure fotos i vídeos. Si ho feu des del vostre correu electrònic particular, no hi podreu accedir.

Es penjaran fotografies i vídeos durant tot el dia. Hi accedireu a través del següent enllaç:

Us recordem també que heu d’anar amb molt de compte de no penjar els arxius a cap xarxa social si apareixen altres companys dels vostres fills.

I per cert, ens encanta rebre comentaris!