Activitats esportives relaionades amb el Dia Mundial de l’Activitat Física

Cross'23
El passat 6 d’abril es va celebrar l’anomenat Dia Mundial de l’Activitat Física (en molts llocs el podeu reconèixer com a DMAF) però recordem la importància de bellugar el cos i mantenir el cor content cada dia de l’any.

La nostra escola s’encarrega, mitjançant activitats al llarg del curs, de recordar-ho, però han sigut aquestes setmanes on hem pogut viure més intensament aquesta saludable pràctica.

Activitats com venir a l’escola amb patinet, patins, bicicleta… sortir a fer una caminada pels voltants del nostre estimat poble o la visita, dels alumnes de segon, de les instal·lacions del Nàstic són les fotos que podeu trobar en el següent enllaç.

Àlbum de fotos DMAF