AIM 2024-2025. Beques menjador

Benvolgudes famílies,

Ja hem rebut la informació sobre els Ajuts Individuals de Menjador (beques menjador), per al proper curs 2024-2025. Només està operatiu el procediment ordinari. En el següent enllaç hi podeu trobar l’explicació més extensa. També s’hi detalla la documentació i fotocòpies que heu d’adjuntar i un esquema del procediment.

IMPORTANT

Donada l’alta quantitat de famílies que opteu per aquesta ajut, creiem oportú establir un horari. Vindreu a buscar el plec de documents el dia que us assignem. Us donarem cita per a presentar-los entre el 20 de maig i el 7 de juny. Si el dia d’entrega no presenteu tota la documentació necessària, haureu de desplaçar-vos fins el Consell Comarcal del Tarragonès per a finalitzar la beca.

Recollida de documentació:

Dilluns 29: Alumnat educació infantil

Dimarts 30: Alumnat cicle inicial

Dijous 2: Alumnat cicle mitjà

Divendres 3: Alumnat cicle superior

Si alguna família té més d’un full en cicles diferents, pot recollir la documentació un sol dia.