La Música del Pati: “Bolero”
02/03/20Aquesta primera setmana de març escoltem l’obra musical anomenada “Bolero”. Un petit fragment d’aquesta obra l’escoltarem també cada matí tot realitzant el nou Tirabuixó.
Boléro és un ballet per a orquestra en do major compost per Maurice Ravel l’any 1928. La seua melodia obsessiva i la riquesa orquestral l’han convertit en una de les obres musicals més cèlebres i més difoses arreu del món.
Passejant entre llegendes 4t
27/02/20Avui hem anat d’excursió a Girona a veure una representació al Teatre Municipal: “LAIKA”. Ha sigut tot un muntatge on hem pogut veure diferents recursos que utilitzen els actors i actrius i que hem treballat aquest curs en els tallers del projecte.
Després hem fet una passejada per Girona on ens han explicat un munt de llegendes que ens han agradat molt. Fins i tot hem entrat a la Catedral.
Ahhh, també hem fet matemàtiques i educació física. Pares i mares, sabeu quants esglaons hi ha a la Catedral de Girona?
Celebrem el “Carnaval”
27/02/20Carnaval a l’escola Quermany!!! (1r)
26/02/20RACONS INTERNIVELLS
24/02/20Avui anem disfressats!
20/02/203ra consigna!
19/02/20Tallers de teatre
18/02/20PROJECTE INTERDISCIPLINARI: COMENÇA EL XOU!
Aquesta setmana fem tallers de teatre!
https://photos.app.goo.gl/ci1Hn2wBJnfnz8mG9









