Hem cagat el Tió!
19/12/18L’Escola Quermany, amb la Marató de TV3
17/12/18
Divendres passat, els alumnes de l’escola, vam col·laborar amb la Marató de TV3 fent una paradeta solidària venent manualitats nadalenques.
Tots els alumnes, des d’EI3 fins a 6è vam elaborar postals, estrelles, figures per l’arbre de Nadal, decoracions… per tal de poder guanyar diners i enviar-los a la Marató de TV3. Gràcies a la col·laboració de totes les famílies de l’escola, vam aconseguir donar 360,20€.
Gràcies a totes les famílies per participar-hi.
Col·laborem amb la Marató de TV3
16/12/18Teatre en anglès!
04/12/18Ha arribat el Tió!
04/12/18Aprenem la desena
27/11/18Jocs matemàtics
16/11/18La Castanyada de l’escola
07/11/17Benvinguts al nou curs 2017/18
12/09/17Aquesta tarda, tots els alumnes de l’escola ens hem trobat per donar-nos la benvinguda. Ens hem presentat, hem conegut els nostres mestres i hem cantat la cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol” de Jaume Sisa.









