Benvinguts a l’espai digital de la classe de 1r. Aquí podreu veure algunes de les nostres activitats i vivències escolars.

Bibliopati EI5

Els nens i nenes de P5 hem fet la sessió de lectura a la Bibliopati!

Mirant les fotos que us mostrem es pot entreveure com vam gaudir d’aquesta estona de lectura!

Tots i totes llegíem amb silenci, hi havia molta calma, es respirava pau…

Un fet curiós… hi va haver un moment enmig d’aquesta estona màgica de lectura en què els mateixos alumnes van adonar-se que tan sols se sentien els ocellets del pati que ens venien a veure…

Resultat d'imatges de Il.lustracions  lectura infantil

 

https://photos.app.goo.gl/umKLibnqvooH84LV8

Colònies Marcel Maillot Ei5, 1r. i 2n.

I…per fi va arribar el gran dia tan esperat de marxar de colònies!!!! Per molts de nosaltres, les nostres primeres colònies!!!
Emocions,  somriures, moments compartits, amics, experiències guardades en els nostres cors…
Ens ho vam passar tots i totes super bé!!!!!!!! Esperem que gaudiu amb els vostres… Llegeix més»

“Camina descalç” a Arbúcies EI5

Els nens i nenes d’educació infantil hem anat a Arbúcies i hem realizar el: CAMINA DESCALÇ, un sender on es combina el plaer i la satisfacció de sentir la natura als peus.

Ha estat una activitat que ens ha encantat a tots i ens ha fet despertar tots els sentits. Com que el peu és un òrgan sensitiu tan fi com la mà, caminar descalç obre tot un món de sensacions en què cada pas és diferent de l’anterior i sempre un plaer.

El contacte amb la natura sempre és una activitat molt enriquidora ​i en aquest cas ho ha estat moltíssim. Mireu i gaudiu amb les fotografies que us enllacem i veureu que no hi ha dubte de com han disfrutat els vostres fills i filles amb aquesta sortida.

Us animem a anar-hi a passar un dia amb família un cap de setmana! Ben segur que els vestries fills i filles s’hi apuntaran ràpidament!

 

https://photos.app.goo.gl/sFVu8GvXKVZd2SwP9

 

A EI5 fem Educació Vial!

 

Avui a la nostra classe ens han vingut a visitar 2 policies del nostre poble: La Rosa Maria i en David.

Tots nosaltres estàvem super contents i hem estat molt atents a tot el que ens han explicat. Hem fet moltes preguntes sobre la seva feina i hem descobert que fan moltes més coses de les que ens pensàvem.

Ara, tots nosaltres tenim molt clar que els policies SEMPRE ens ajudaran en tot el que necessitem.

Ah! I ens han posat deures!!! Ens hem d’aprendre la nostra direcció i el telèfon del pare o la mare. Ens han explicat perquè és tan important que ho sapiguem i també ens han dit què hem de fer i què no hem de fer si un dia ens perdem.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER TOT I FINS BEN AVIAT!