Bibliopati EI5

Els nens i nenes de P5 hem fet la sessió de lectura a la Bibliopati!

Mirant les fotos que us mostrem es pot entreveure com vam gaudir d’aquesta estona de lectura!

Tots i totes llegíem amb silenci, hi havia molta calma, es respirava pau…

Un fet curiós… hi va haver un moment enmig d’aquesta estona màgica de lectura en què els mateixos alumnes van adonar-se que tan sols se sentien els ocellets del pati que ens venien a veure…

Resultat d'imatges de Il.lustracions  lectura infantil

 

https://photos.app.goo.gl/umKLibnqvooH84LV8

SANT JORDI A EI3

CELEBREM SANT JORDI  A L’ESCOLA

HEM CELEBRAT SANT JORDI A L’ESCOLA.

ELS MÉS PETITS HEM TEATRALITZAT LA LLEGENDA DE SANTJORDI. EI3 HEM FET DE DRAC FEROTGE!!

HEM BALLAT UNA SARDANA!!

I HEM FET L’ESPERAT INTERCANVI DE CONTES!!

 

UNES ACTIVITATS QUE ENS HO HEM PASSAT PIPA!!

 

 

La Música del Pati: “Els Segadors”

Aquesta setmana de Diada de Sant Jordi escoltem el nostre Himne nacional: “Els Segadors“. La lletra és d’Emili Guanyavents i la música és de Francesc Alió que la va compondre el 1892 adaptant la melodia a la cançó ja existent.

Per llei del Parlament de Catalunya de 17 de febrer de 1993, Els segadors fou declarat himne oficial de Catalunya.

ARRIBA LA PASQUA !

DURANT SET SETMANES A LA VELLA QUARESMA

UNA CAMA LI HEM TRET I ELLA A CANVI

ENS HA OBERT EL SEU ARMARIET!

Engrunes de pa, carbó , una arengada, un gat negre,  joies fosques , un davantal, una espelma i un ocult  missatge

ENS HA ANAT PORTANT

I A L’ AULA MITJA DOTZENA D’ OUS ANÀVEM PINTANT !

L’ ÚLTIMA SETMANA MÉS ANIMADA

LI HEM FET UN GRAT COMIAT

I A CANVI OUS DE PASQUA

PEL PATI ENS HA AMAGAT !