Protegit: Ens encanta el nou Tirabuixó!
18/11/20
No hi ha extracte perquè és un article protegit.

No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Quines ganes que teníem tots i totes de tornar a l’escola! Que llarg que se’ns ha fet tot aquest temps sense poder compartir el “nostre” dia a dia que tant ens estimem.
Tot i que ha estat un inici de curs diferent… hem intentat sempre que darrera la nostra mascareta s’hi amagués un BONIC I PRECIÓS SOMRIURE! La nostra capacitat d’adaptació és increïble i, com passa en moltes ocasions, som nosaltres, els nens i nenes que ensenyem un munt de coses als adults.
AQUEST HA ESTAT EL NOSTRE PRIMER NADAL A L’ESCOLA QUERMANY!
DIES DE MOLTES IL·LUSIONS, RIALLES, EMOCIONS, MIRADES INDESCRIPTIBLES…
QUE UN BOCINET DE LA MÀGIA D’AQUESTS DIES US ACOMPANYI SEMPRE… CADA DIA DE L’ANY!
ESPEREM QUE GAUDIU AMB AQUESTES FOTOS…
MOLT BONES FESTES DE NADAL FAMÍLIES! GAUDIU MOLT AMB ELS VOSTRES TRESORS!