Taller de meteorologia a Cicle Superior

Aquest curs ja l’hem començat molt enfeinats i enfeinades! Els i les alumnes de Cicle Superior hem fet un Taller de Meteorologia a càrrec de TEA, difusió cultural.

Els experts ens han fet una introducció amb un Power point per conèixer els diferents fenomens atmosfèrics com ara els núvols, estacions, temperatura, humitat,…Desprès ens hem ficat mans a la massa i hem posat els nostres coneixements a la pràctica. Tots junts:

• Hem pres les dades d’una estació meteorològica que tenim a l’escola: temperatura, humitat, pressió,….
  • Hem fabricat: baròmetre elàstic, pluviòmetre, higròmetre, termòmetre, penell, anemòmetre, rosa dels vents…. Tots els alumnes hem entès i explicat perquè serveix cada aparell.

A partir d’ara, cada dia prendrem les dades meteorològiques a través de la nostra pròpia estació meteorològica.