Fem un circuit elèctric a 6è
08/11/21Els i les alumnes de 6è hem construit un circuit elèctric per grups. Ha estat una activitat molt interessant, ja que hem aplicat els nostres coneixements a la realitat!
Els i les alumnes de 6è hem construit un circuit elèctric per grups. Ha estat una activitat molt interessant, ja que hem aplicat els nostres coneixements a la realitat!
En aquest primer curs de parvulari, els nens i les nenes de P3 comencem a treballar de manera sistemàtica diferents traços amb la finalitat d’exercitar progressivament les habilitats motores necessàries per a integrar i interioritzar els moviments dels grafismes del llenguatge escrit que desenvoluparem en… Llegeix més»
El conte és una narració curta i fantàstica que, per la seva presentació, estructura, temàtica, llenguatge… els infants entenen, s’identifiquen i els ajuda a trobar solucions a les diferents realitats: pors, inquietuds…que tenen. Per aquesta raó s’ha de preparar molt bé tant l’ambientació com els temes, depenen de les necessitats que mostrin els infants en un moment determinat.
L’objectiu de l’hora del conte és sobretot : gaudir de l’explicació, la lectura o el visionat d’una petita història meravellosa… uns dies abans se sol posar un dibuix relacionat amb el conte per crear curiositat, conversa i, de vegades, es complementa amb alguna activitat.
A Cicle Mitjà hem inaugurat el nou espai de la biblioteca. Ara podem gaudir d’una estona de lectura matinal relaxada, asseguts i assegudes en una estoreta amb coixins. En aquesta estona aprofitem per compartir la lectura amb els companys i tenir l’oportunitat de descobrir les… Llegeix més»
Després d’un any sense poder anar a l’aula de música i com que ja som els més grans de l’escola petita, teníem moltes ganes de fer un tastet dels instruments que hi ha. Ha estat molt divertit!
Us presentem l’exposició de fruits de tardor disfressats amb molta imaginació i creativitat!
Moltes gràcies per la vostra col·laboració i haver fet possible crear aquest espai tan divertit!!
Els alumnes de 5è vam poder gaudir els dies 26 i 27 d’octubre d’una visita-taller al Museu Can Framis. Aquesta va constar d’una visita a diferents sales del Museu i una activitat al taller. En aquesta vam descobrir que l’art és aquell cos abstracte que juga amb els nostres sentiments, les nostres emocions, els nostres pensaments i, també, amb les nostres percepcions.
Aquesta setmana els alumnes de Cicle Inicial hem anat a la platja Somorrostro de Barcelona. Vam fer jocs i activitats per treballar els cinc sentits en aquest entorn. Vam investigar quina vida marina hi ha a les platges, com sona la platja, quina olor fa, ens vam fixar en com és la seva sorra i vam observar molt bé el seu entorn: colors, restes que hi podem trobar, construccions properes, vegetació, persones…
Va ser molt interessant i ho vam passar molt bé!
Aquest dimarts, 26 d’octubre, els nens i nenes de 6è hem anat a fer una visita i un taller al Museu Nacional d’Art de Catalunya. Aquesta visita taller es desenvolupa en el context de la col·lecció d’Art Modern. L’objectiu de l’activitat és fer una aproximació al modernisme a partir d’una doble vessant: Per una banda identificar el llenguatge plàstic que caracteritza el modernisme i per altra, entendre com l’ideal de bellesa i la modernitat que expressa aquest moviment es fa palès en la representació de la dona.
Les nostres obres han sigut tot un éxit!
Els nens i nenes de P4 hem conegut en Pasqual, la mascota de la classe de música. És un lloro molt divertit, que repeteix tot el que li diem! Ens agrada molt ensenyar-li les cançons noves que anem aprenent, i que les canti amb nosaltres.
A les classes de música, els nens i nenes de 3r hem estat practicant un acompanyament de percussió a la Marxa Radetzky, de Johann Strauss (pare).
En el seu concert d’Any Nou, l’Orquestra Filharmònica de Viena té la tradició de… Llegeix més»
A la sala de psicomotricitat ens ho passem molt bé: saltem, rodolem, ens arrosseguem… i riem molt!