SANTA CECÍLIA

El passat dijous 23 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona dels músics. Vam realitzar diferents activitats al llarg de la jornada. Al matí vam poder assistir a un concert ofert per els profes de l’EMAC (l’Escola de Música que ofereix classes particulars al migdia), un trio de saxo, trombó i guitarra elèctrica. Després del pati, vam realitzar l’activitat “Regalem cançons”, on una colla de petits reb una colla de grans per intercanviar-se cançons. A la tarda vam fer el “Concert Itinerant”, on diferents alumnes de l’escola estudiants de música van oferir-nos el seu repertori en diferents espais del pati, el públic anava passejant per anar-los a escoltar… Una sorpresa vam tenir: una exalumna de l’escola molt estimada per tots. Gràcies per venir, Júlia!

Aquí us deixem algunes fotos de record: