L’HORA DEL CONTE A I3

Un dels recursos més utilitzats a Educació Infantil i que possibiliten grans moments d’aprenentatge són els contes. A través d’ells podem viure històries, aprendre vocabulari i descobrir nous paratges, entre d’altres.

El moment de llegir un conte es converteix en una oportunitat única per crear vincles amb els infants, compartir estones agradables i de descoberta i treballar l’atenció i l’escolta activa.

Setmanalment farem sessions amb els infants d’Educació Infantil per escoltar i treballar diversos contes. Alguns tractaran sobre històries, d’altres sobre aspectes culturals i també n’hi haurà per descobrir-nos a nosaltres mateixos.

Les emocions són una part bàsica del nostre dia a dia, cal saber identificar-les en nosaltres mateixos i també en la resta. També és important conèixer quines situacions ens provoquen diferents sentiments.

Les emocions d’en Pol és un conte molt interessant per treballar el què i per què sentim. Cada setmana treballarem una emoció, per tal de validar-les i conèixer-nos més a nosaltres mateixos.