LES XARXES D’APRENENTATGE A P5.

Ja fa tres cursos, l’escola va crear uns espais, les xarxes, basats en els 7 principis de l’aprenentatge: l’alumnat com a centre d’aquest procés, la naturalesa social de l’aprenentatge, les emocions, les diferències individuals, l’esforç, l’avaluació continuada i les connexions horitzontals.
L’any passat al cicle d’educació infantil vam iniciar les xarxes de lliure circulació, però aquest curs, a causa de les mesures contra la covid-19, hem hagut d’adaptar aquests espais a la situació actual: cada grup bombolla té a la seva classe les propostes d’una de les xarxes que setmanalment va canviant en torns rotatius. D’aquesta manera, podem gaudir periòdicament de sis espais d’aprenentatge: Ciència en acció, Connectem, Juguem a crear, Pensem i descobrim, Tot sona i Vilaprovens.
A continuació podeu veure un recull de les activitats desenvolupades durant el tercer torn i realitzades a cavall entre els segon i l’inici d’aquest tercer trimestre.