TROBADA D’EMPRENEDORS

El dia 8 de maig els alumnes de la cooperativa El Racó del Lluçanès van anar a Vic a una trobada d’Emprenedoria.

Primer de tot les mestres ens van donar unes targetes per identificar-nos i saber a quina activitat havíem d’anar i després ens van fer una foto de grup. De les deu a les onze, tres representants de la cooperativa vàrem  anar a un plató de televisió on ens van entrevistar.

Mentrestant els altres alumnes van fer una activitat anomenada Speed Dating. L’activitat consistia en què parelles de nens de diferents cooperatives, sèiem un davant de l’altre i en 1 minut i mig havíem d’explicar per què crèiem que la nostra cooperativa era la millor.

Quan vam acabar vam anar a esmorzar vam fer una activitat anomenada dinàmica grupal. Consistia en que cada alumne anava al  seu lloc i amb el seu grup havíem de reflexionar sobre unes preguntes i desprès escriure-les damunt dels costats d’una caixa.

Entre tots el grups vam arribar a la conclusió que Emprenedoria era treballar en grup, aprendre i viure noves experiencies.

Quan vam acabar ens van donar una bossa petita de regal  i vam marxar cap a casa molt contents!

Clicant sobre la imatge podreu accedir a l’àlbum amb les fotografies de la sortida.