VISITEM CAMADOCA AMB BICICLETA

El dijous dia 7 de novembre, vam sortir de l’escola a les 9 del mati per anar a Camadoca amb bicicleta. Tot seguit vam anar  a Sant Sebastià un cop vam ser allà vam anar cap el Grau, després a la Serra de Degollats i allà vam baixar el Riambau fins que vam anar a parar al càmping  i des de allà cap a Camadoca.

Un cop allà vam esmorzar i ens vam separar en dos grups: un va visitar el centre i els altres van anar a la riera i a la bassa. Al centre ens van explicar els animals i sobretot els crancs. És molt important que si agafem un animal d’un lloc no el deixem a un altre lloc i ens van aconsellar que si volem un animal ens ho hem de pensar molt bé ja que poden viure molts anys, poden fer molt soroll i després no el pots tirar al riu o a la natura.

També ens van ensenyar les nàiades que són unes petxines de riu que estan en perill d’estinsió, els crancs autòctons que també estan en perill d’extinció perquè conviuen amb els crancs senyal que porten un fong que fa que l’aigua s’embruti i que els crancs autòctons es morin.

A la riera ens van explicar totes les coses que podem fer i les que  no podem fer al riu i el mar, també ens van dir que amb autorització es pot caçar  i que no podem aixecar les pedres del riu perquè hi pot haver un insecte i es la seva casa.

Per veure totes les fotografies de la sortida cliqueu aquí: https://photos.app.goo.gl/BtAb81qR2jiWskK48

(Notícia redactada entre tots els alumnes de Cicle Superior)