UNA CASTANYADA EN TEMPS DE COVID

El dijous 29 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada.

Aquest any vam viure una castanyada diferent perquè, per culpa de la pandèmia, no vam poder fer tot el que fèiem els altres anys.

Els alumnes de 5è hem fet de periodistes i hem demanat als nostres companys/es de les altres classes com ho han celebrat. Ara us ho explicarem.

Els nens i nenes d’Educació Infantil van anar a fer una excursió a l’ermita de Lurdes i a la Font de la Bernadeta. Com que feia molta calor es van treure la jaqueta. A la tarda alguns van fer psicomotricitat i altres van sortir al pati a jugar amb aigua i sorra. Uns dies abans van cantar cançons i van fer manualitats de la tardor.

A Cicle Inicial van fer manualitats: castanyes pintades amb plastilina, imans i una castanyera gran per decorar el passadís.

A Cicle Mitjà van anar a fer una caminada a la Font de les Coves i a Font Guillera perquè feia sol i bon temps.

Els alumnes de cinquè, que som nosaltres, vam crear passatemps de tardor pels nostres companys/es de sisè.

Cada curs els alumnes de sisè repartien castanyes i explicaven contes en directe a les diferents aules però aquesta vegada s’han hagut d’adaptar i fer-ho per internet.

Van decidir disfressar-se de castanyeres i van gravar un vídeo explicant contes i el van penjar al youtube. D’aquesta manera, tots els nens i nenes de l’escola els vam poder veure des de la cada classe.  S’ho van preparar molt bé: van fer un guió, van gravar-se ells mateixos i van editar el vídeo amb l’ordinador. Veure’ls per la pantalla va ser molt divertit.

Va ser una castanyada diferent però igual de divertida!

Pensem que mantenir les tradicions a l’escola és molt important i ens hem d’adaptar buscant noves maneres per poder-ho celebrar.

Nosaltres ho hem aconseguit. Esperem que el curs vinent puguin venir les castanyeres i repartir les castanyes torrades per l’AMPA com cada any.

Notícia redactada pels alumnes de 5è