PRIMERES REFLEXIONS I ACTIVITATS D’INICI DE CURS

El passat 14 de Setembre vam començar el nou curs escolar després de bastants mesos sense trepitjar la nostra segona casa; l’escola. Tots i totes teníem moltes ganes d’anar a classe i ensenyar-vos tot allò que fem, gaudim i realitzem durant les nostres estones a l’aula.
És per això que des de tots els cursos hem decidit explicar-vos a través d’aquest portal algunes de les coses important que hem fet aquest inici de curs.

EDUCACIÓ INFANTIL
Les nenes i els nens d’Educació Infantil hem anat a Lourdes a observar i estar en contacte amb el nostre entorn més proper. La natura és una gran eina d’aprenentatge que ens permet manipular i experimentar amb tot tipus de materials. Ens encanta fer d’exploradors i jugar a l’exterior, i aprofitem per fer-ho sempre que podem!

CICLE INICIAL
Us volem explicar tot allò que vam fer a Tallers. Els dos cursos vam reflexionar molt sobre el què havia passat els darrers mesos amb l’inici de la pandèmia. Podíem fer les mateixes coses que abans? Érem més lliures? Què vol dir ser lliures? Érem més feliços a casa? Menys? Que vol dir ser feliç?
Vam formular un gran mar de preguntes entre tots i en van sortir les següents conclusions; els nens i nenes de Primer van fer un treball sobre la felicitat. Per ells, la felicitat és allò que els omple, que els fa gaudir d’una cosa intensament. Aquí podreu veure alguns dels dibuixos que van fer els nostres alumnes.
D’altra banda, els nens i nenes de Segon van treballar sobre què havia suposat per ells la pandèmia del COVID. Com ho havien viscut, com havia estat el desconfinament, com s’havia tornat a valorar el meravellós entorn proper en el que vivim, etc.
Entre tots van fer unes reflexions genials i és que, com diu molta gent, a vegades els més petits són els que estan més conscienciats! Bona feina nois i noies!!

CICLE MITJÀ
El curs ha començat i aquí estem fent cosetes com és conèixer el funcionament de l’agenda, el nom del penjador, una mica de mates, de lectura…la veritat és que hem començat amb ganes i motivació!

CICLE SUPERIOR

Ens ha fet molta il·lusió tornar a veure els nostres companys/es. Els alumnes de cinquè hem pogut començar a treballar amb els nous dispositius Chromebooks i hem començat a aprendre a gestionar el nou compte de correu i el funcionament del “Classroom”. Els de sisè ja estàvem acostumats a treballar amb aquest sistema i ja utilitzàvem el correu així que, hem pogut començar a treballar directament amb els dispositius. Aquest curs estem contents perquè els dos cursos farem Emprenedoria i utilitzarem els nous materials, quaderns i aplicacions d’Innovamat per treballar les matemàtiques. A part de treballar continguts també treballem valors i emocions ja que la pandèmia ha fet que haguéssim de tenir molt més en compte les normes de seguretat com la mascareta a l’aula i mica en mica ens hi hem d’anar acostumant. Segur que serà un curs molt emocionant!