PRESENTACIÓ DE TREBALLS CIENTÍFICS AL CENTRE DE DIA BONASORT

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La tarda del 25 de maig tots els alumnes de primària vam anar al Centre de Dia Bonasort a explicar diferents treballs de ciències fets de forma experimental i seguint el mètode científic.

Aprofitant que aquesta setmana tots els centres que tenim el distintiu d’escola verda celebrem la Setmana de la Natura hem volgut participar de manera activa en les activitats proposades organitzant aquest acte de divulgació de les activitats de ciències fora del centre educatiu i destinades a un públic intergeneracional.

Durant l’acte els alumnes van parlar de temes tant diversos com la permeabilitat dels materials, la seva flotació i la nutrició de les plantes.

Tots els nens i nenes van tornar molt contents a l’escola per haver pogut gaudir de l’experiència d’explicar-se davant d’un públic familiar i un espai diferent.

Des de l’escola volem donar les gràcies a l’espai gent gran per acollir-nos tan i tant bé i a tots els avis, àvies i altres familiars que hi van assistir.

Fotografies cedides per una mare de l’escola: