LA CREATIVITAT DE GUIXOT DE 8

Les deixalles poden ser un gran tresor si els hi donem una segona vida. Aquestes joguines són úniques i irrepetibles i això encara les fa més especials.

El passat 4 de novembre les nenes i els nens de cicle mitjà de l’escola Lluçanès vam anar d’excursió a Taradell a veure Guixot de 8.

En Joan Rovira, el senyor que creava els jocs únics amb material reciclat ens va ensenyar una gran nau industrial plena de jocs construits per ell. Ens va explicar alguns dels jocs que hi havia, però no tots perquè n’hi havia més de cent.

A fora hi havia com un parc ple de jocs i escultures que amagaven animals i endevinalles.

Aquesta nau industrial abans era una fàbrica, però la van rehabilitar quan va venir Guixot de 8 ara fa 9 anys.

Ens va explicar que les seves creacions havien voltat per mig món.

Dins de la fàbrica hi havia una part de taller on vam poder crear escultures o jocs amb material reciclat. Al començament no sabíem com construir-ho però quan vam tenir una idea vam buscar els materials, els vam ajuntar i van sortir jocs i escultures increïbles i molt divertits.

(Notícia escrita pels alumnes de Cicle Mitjà)