FINALITZA UN NOU CURS ESCOLAR I ACOMIADEM ELS ALUMNES DE SISÈ

Com cada curs escolar és el moment d’acomiadar els alumnes que aquest any s’acomiaden de l’escola per començar una nova etapa a L’Institut.

Tot i haver viscut un final de curs diferent i especial, des de l’escola hem preparat amb molta il·lusió un emotiu comiat procurant seguir amb la mateixa tradició de cada any per aquestes dates.

Així doncs, no hi han faltat les corrandes, on un representant de cada curs ha gravat des de casa i s’han projectat a la Sala Polivalent de l’Escola davant de tots els alumnes que acaben sisè. També s’han entregat els premis del Menú Musical, s’han visualitzat els vídeos (recull de fotografies i videoclip de comiat), s’han entregat les samarretes de record (gentilesa de l’AMPA) i hi ha hagut moments molt emotius com les dedicatòries dels alumnes envers els seus companys/es que estaven mirant l’acte en directe des de casa.

Ha sigut una tarda molt emotiva i diferent però amb la mateixa essència de cada any, els mateixos nervis i els sentiments a flor de pell. Tant els que heu estat darrera la pantalla com els que ho hem estat vivint des de l’escola volem felicitar a tots els nois i noies per la seva actitud, la seva entrega i per tot allò que tots ells han aportat a l’escola. Tots i totes heu deixat una empremta que formarà part de la història del centre i dels nostres cors.

MOLTA SORT NOIS I NOIES!

VÍDEO DE LA RETRANSMISSIÓ QUE LES FAMÍLIES, ELS MESTRES I LA RESTA DE FAMÍLIES DE L’ESCOLA HAN POGUT SEGUIR DES DE CASA:

RECULL DE FOTOGRAFIES DEL SEU PAS PER L’ESCOLA. RESUM DE 9 ANYS AL SEU COSTAT:

VIDEOCLIP AMB LA LLETRA I LES IMATGES DELS ALUMNES DE 6È. REGAL DELS ALUMNES ENVERS L’ESCOLA:

ACCÉS A L’ÀBUM DE FOTOGRAFIES DEL COMIAT